Polis polis!

Potatisgris!

Jag blev  stoppad av polisen imorse när jag var på väg till jobbet för nykterhetskontroll och körkortskoll. Jag körde sist av tre bilar och blev ytterst fundersam när de två andra bilarna svängde in på busshållplatsen men sen såg jag polisen..! :o Jag blev nervös som attan vill jag lova, men som polisen sa; Det finns hopp för dig också.. he he he och sen vinkade han iväg mig. Pew! Tur jag var nykter (som alltid vid bilkörning! hehe) och att jag hade med mig körkortet.

Vål på jobbet fick jag nästa chock, det var idag min kurs började, Jag trodde dte va nästa vecka så jag fick i paniken ringa hem till mamma så hon fick leta bland min oröra i rummet för att hitta papperet där det stod tid och plats på.. Haha! Jag har verkligen noll koll. Men i alla fall så börjar 1a delen av 3 av en försökringskurs med IF metall idag. Ska bli gött de. Två timmar bara, från klockan 12. Kanon!

Och det är bara 10-12 grader på Manban idag, vilket gör att dom itne arbetar då det minst måste vara 16 grader för att man måste arbeta. Ojoj, vilka rabalder detta kommer att bli av det här. Men förstå hur sjukt kallt 10 grader är, och draget också? Brrr!!

Jaja, Lunch nu, jobbigt att äta så tidigt men vafan, dagen är snart slut! Hurra!!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Hehe! Trevligt värre!! Trött imorse då?

2008-05-19 @ 13:04:11
URL: http://michailov.blogg.se
Postat av: lisen

ja tur du körde nykter, och att du hade med dig körkortet ;)

2008-05-19 @ 14:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0