Överkörd!

Mohahhaa! Jag körde över Lowe fullständigt i DotCard! Yesh, jag är bäst!

Det ska vi spela sen nån gång, nästan som i skipbo fast inte lika dant med inslag av domino, hur sjukt nu det låter?  typ! =)

Ska dricka Kashmir te nu, ska bli riktigt nice vill jag lova. Hoppas att det är mumma, grönt te med smak av kardemumma, kanel, nejlika och rosépeppar. Det luktar himmelskt gott! Sen blire nog att sova en skvätt, gu se skönt! Till helgen, på fredag närmare bestämt, blir det Indian Jonas med mamma(?!), pappa, syrran och Lowe typ. Feel free to hänga med!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Mycket möjligt att det blir Dr Jones för min del också på fredag. Eller lördag.

2008-05-20 @ 22:06:54
URL: http://michailov.blogg.se
Postat av: annie

åh, du har prövat dotcard? har alltid velat (har ju typ tre pakt slängandes hemma) men det varkar alldeles för svårt att förstå för lilla mig! men nu kanske du kan översätta reglerna till "anna-språk" :)

2008-05-20 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0