Orka skandal!

Ja Perrellis resultat i gårdagens final kan man ju diskutera! Men som vanligt så röstar grannländerna på varandra, förutom våra grannar. Men aja!

Syrran utklassade oss i DotCard, jag och Miika var sämst. Lowe låg alltid tvåa typ. Fuskare tror jag! Men dte var trevligt som attan ! Kul att hitta på nått även fast uppslutningen var lite dålig.

Och nu har jag nyss kommit hem från middag hos farmor, förrätt, varm rätt och så efterrätt. Man är lite mätt
Dock är jag cpstressad då vi har match ikväll, snart, ska vara i stan om en timme och är väl inte direkt klar för det. Träningsvärk och allt. Så jag borde verkligen inte sitta här men var som vanligt tvungen att kolla läget lite.. Hoho


Ja men jag ska kuta iväg! Fort som attan!


Kommentarer
Postat av: annie

hur gick matchen?! :)

2008-05-25 @ 21:01:55
Postat av: Michailov

Du är väl inte sämst!? Det räcker med en förlorare å det var ju ändå jag! Trevlig kväll för övrigt! :D

2008-05-25 @ 22:23:49
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0