of fan!

Jag har fått en ny smilie av Sofie, prata med mig på msn ska ni få se! En absolut kopia av min bror när han blåser upp kinderna och säger: Jag håller andan tills du säger förlåt!" Haha! Och det roliga är att han är 18år, haha.

KZ runda igår, det längsta ever, folk kom och gick, vi fick hämta nya vid dörren osv. Sjukt drygt! Men ett nödvändigt ont då man vill ha badges. -.- VI ska snart fortsätta med den, blir bra de.

Annars så har jag ont i ryggen, fortfarande ja, så vi får se hur det blir med match på söndagen. Hade vart roligt som fan, resten av Svamparna och jag!

Och jag är trött som ett mongo också. Det blev ingen lyckat vändning av dygnet den här gången, måste vara den sena karra-rundan inatt alltså. Aje vafan, jag tog mig upp i alla fall! Har städat och haft mig. Så riktigt värelös är jag inte!!

Imorgon blir det att jobba i trädgården (?!) och ta en tur med Miikas bil, Wrrroom! Grillat och mys. Resten av helgen är ouppbokad så ...!

Kommentarer
Postat av: Annie

du verkar ju ha din helg helt uppbokad :o

2008-05-09 @ 17:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0