Ladyn!

Vi raidade Lady Vashj idag igen (ja World of Warcraft nu igen?!) och vi fick ner henne till 47% och det var bara 2a gången vi raidade henne! Ojoj, fighten har 3 faser, varav 2 är luriga som tusan. Jag fick uppdraget att kita runt striders i andra fasen. ahhh så roligt det var! Jag fick äntligen göra det jag är bäst på, dra aggro och agera tank! Så jävla roligt det var, ahhhh!! För att tillägga så är jag elemental shaman, caster och ska inte tanka bossar egentligen, men jag brukar dra aggro ofta endå. Så nu fick jag, helt "lagligt". hoho (jag vet, inte många som förstår det här, men jag är bara tvungen att skriva om det endå! haha)

Lowe kom förbi en sväng innan vi började raida, vi somna på sängen för vi var så jäkla trötta. Haha, myys!


Ska sova nu, och drömma om det här! Imba! Imba! Nattinatti! Ska försöka att sova mer än 5 timamr inatt, helst 2xtimmer/timme!


Och vad köper man till sin bror som tar studenten och sin syster som går ut nian?

Kommentarer
Postat av: Benson

Budget?

2008-05-23 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0