Ingen surprise inte..!

Jao! Tre Kronor spelade mot Frankrike i hockey VM nyss. Ingen blir väl förvånad över att vi vann med 7-0 tror jag att det blev? Eller kanske 8a? Jag tappade räkningen efter ett tag, och sen är det så mycket oväsen att man ibland inte ens kan höra sig själv tanka..! och så fort hockey var slut bytte gubbarna radiokanal så jag hann inte höra någon summering heller. 

Och inatt är jag sjukt pigg, måste finnas en hake någonstans... När kommer bakslaget? Kanske i bilen på vägen hem? Förhoppningsvis inte, för det är sjukt jobbigt när man knappt orkar hålla ögonen öppna när man ska köra bil. 

Well, jag måste nog dra ut och arbeta, jag har rastkörning och sen ska jag nog sussa lite i bastun på rasten.. he he he!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0