im a looser!

Big L, and everything!

Ja tyvärr, jag blev piskad på i bowlingen! 3 raka förluster (3.5 rättare sagt), det känns inte bra! Jag blir som vanligt sur när jag förlorar men jag lyckades hitta tillbaka och slutligen slå några strikes i alla fall!

Annars idag så gjorde vi klar KZ, sen la jag mig på altanen och skulle läsa Luftslottet som sprängdes men det slutade med att jag sov som en liten gris i värmen på altanen. Efter bowlingen satte jag och Lowe oss i soffan med syrran och tittade på Indian Jonas; De fördömdas tempel. Helt sjukt vad den var dåligt, 1an var hur bra som helst och tvåan riktigt kass faktsikt. Bruden var ju både blond och helt dum i huvudet (+ en lockig pudelfrilla?!?) så det slutade med att jag och Lowe svor om vartannat över hur dom kunde ens sätta in en sån brud i en film. Geez! En surprise var att mitt te som jag köpte av syrran, för att finnansiera hennes klassresa till gbg, hade kommit! Så idag drack vi rött te; Lava, som innehöll kanel, äpple och chili. Lite för mycket kanelsmak för att passa mig men det var inte dåligt. Nästa gång ska jag nog prova mitt andra röda te; Lime och jordgubb, eller det gröna.. eller det svarta.. Svårt val, men det ser vi väl!

Och den stora frågan är; Kommer Miika förbi imorrn eller hur blev det nu? Fick han hämta bilen eller inte? Han berätta ju hur det var, men mitt minne... ja exakt! Existerar knappt! Så det blir en överraskning. Imorrn väntar också några timmars jobbande i trädgården, vi ska tydligen ha visning i slutet på juni? Bra väder tack, jag vill inte arbeta i regn! Sen så ska jag i alla fall inhandla guldfiskar att ha i dammen i sommar tillsammans med alla grodyngel vi får! Det är ganska ballt! Fast det måste vänta några dagar till, först måste vi städa dammen och det måste bli liite varmare så dom inte dör.

Och jag har fått långa Lovisas usb/bluetooth-sticka så jag kan dra över alla bilder från gamm-samsungen. Ska lägga upp nån bild sen, ifall jag har någon fin sen "the old days" så att säga..! Orkar inte med det nu, måste väl sova antar jag.. Sitter och slö-farmar lite i WoW, har redan fixat2x[Fel Lotus] för 4g styck, i vanliga fall går dom för minst 30guld/st! Pretty good buisness!


Och Anna, du måste ju förvarna om du inte ska blogga en kväll, jag trodde du hade blivit bortrövad eller nått?! HAHA! Vi har ju pratat om det där förut..! ;)

Och vi måste ha en fest igen, snart! Och när alla är friska och taggade!



Men alla roliga dagar kantas av seriösa samtal, nu är det bortgjort i alla fall! Vi får hoppas att något vettigt kommer ur det här så vi kan gå vidare framåt!

Kommentarer
Postat av: annie

jag vet, är extremt ledsen.... skäms på mig!
men är det du som skckar in kommentarer utan avsändare ;)

2008-05-10 @ 09:31:03
Postat av: lisen the king

eran trädgård låter väldigt spännande, visning? oj oj.. och guldfiskar i dammen.. det måste du ta och visa mig nån gång :D

2008-05-10 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0