Gahhh!

Jag blir smått tokig, jag har fått världens bästa mall av Lisen nu, html-koderna. Grejen är ju att jag satt och pysslade med det där sent igårnatt och det gick ju käpprätt åt skogen! Vilket Miika kan intyga då jag lät han se alla misslyckade försök. Jag kan ju inte ha exakt samma som lisen förstår ni ju så därför måste jag ju pyssla en HEL del. Ujuj! Kanske borde jag be Peter att fixa åt mig? Skulle vara soft! hahha

Men nej! Jag ska fixa det här! På nått sätt, ska prova lite nu.. ;) Och jag avr typ 1 hel dag efter i annas blogg, ganska jobbigt att läsa allt som man missat sådär på en gång! Tjihihi

Kommentarer
Postat av: lisen the king

ja.. det är komplicerade grejer det här!

2008-05-18 @ 12:10:10
Postat av: lisen the king

wohow! schnyggt :D

2008-05-18 @ 12:51:17
Postat av: annie

en hel dag?!?! omg ;)
lite lite kommentarer från dig nu, mera mera mera! :)
snyggisch bakgrund nu, me also want! avis...

2008-05-18 @ 19:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0