Förgiftad och tornado!

Ugly Betty var pinsamt idag! Betty hade fått en parfym av mamma Meade, alltså hon som styr tidningen Mode tillsammans med Daniel Meade och Alexis Meade, hennes son och dotter fast Alexis var egentligen man från början men har operarat sig och är numera kvinna. I alla fall, i dagens avsnitt var ms Meade åtalad för mordet på Fey, hennes mans älskarinna men det visade sig att hon var oskyldig då parfymen hade gjort henne snurrig. Och nu blir jag snurrig av att läsa texten, för jag fattar ingenting av vad jag själv skriver. Men! I alla fall, avsnittet var sjukt, haha.

Och Desperata Husfruarna var riktigt bra. En tornade var i antågande och Gabrielle och hennes Carlos skulle i skydd av tornadon smita från staden eftersom hennes man borgmästeren har löpt amok och försöker döda henne och Carlos. Inget går dock som det är tänkt, som vanligt, men stormen kommer, 10 miljoner sprids för vinden, hennes man dör, Bree råkar ut för en psykopat och allat är allmänt galet! Men det var bra som attan! Och jag glömde: Gabby och Edie är "friends" igen. Vi får se hur det går!

Annars? Jo jag hörde ett sjukt musikklipp idag, som Beef och hans musikpolare har gjort. Enjoy!
http://www.myspace.com/thedicksofhazzard

Vi hade krig här hemma idag också. Inte roligt alls! Mamma gick berserk för att syrran ska gå på Östra. (Polisen var där igår iom en misshandel mellan invandrare, gängbråket har blossat upp igen!) Men hon var orolig och spottade ut sig saker på fel sätt, som alltid nuförtiden. Klimakteriet i antågande? I alla fall, for the backround, syrran ville först gå på skola i skåne, och sen i sthlm, vilken hon inte fick för mamma elelr skolan. Och nu när mamma klankade ner på östra också så blev det bråk. Jag kom med snygga argument som: Låt hon prova gå där funkar det inte så kan hon byta efter 1 år. Alla läser ju samma kurser 1a året osv... men nej. Det slutade med skrik och att syrran drog. Stormen är över nu iaf. För den här gången. Bra det!


Eva longoria är inte så ful heller imo! ;)


Dagens snyggaste outfit hittar ni i annies blogg:
annie


Ska fixa mackor och sen dra på jobbet!
Jag taggar inför träningen i morgon! Ska bli roligt, hoppas jag! haha

Kommentarer
Postat av: Andy

Shit va du skriver mycket nu :) Snart kan blondiebella hoppa upp o sätta sig på nåt ;)
Så kul att läsa alla dina inlägg, får både kvällslektyr innan jag somnar och sen nya härliga inlägg på morgonen igen! Yeah, keep on going!

2008-05-06 @ 23:25:56
Postat av: annie

haha, du gör mig väldigt snurrig också! väldigt innehållsrika beskrivningar haha

2008-05-07 @ 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0