Final!

Ja och Perelli i final som väntat. Blir nog bra det, frågan är om man ska dra ihop ett gäng och titta imorgon lördag? någon som känenr sig sugen? Slötitta och lira kort eller nått? (spana in Michailovs blogg, där får ni säkert en utförlig recension fråg gårdagens semifinal!)

Försov mig i morse, vakande och han till jobbet i tid i alla fall. Hade tänkt att lägga mig havl 11 igår så jag fick ca 6 timmars sömn men jag fastnade på semin för jag skulle fika lite, dricka te och så blev jag sittandes tills dess att röstningen var avgjord. kl 23. Jag har sovit jäkla lite i veckan, får ta igen det i helgen.

Indiana Jones ikväll! Blir kanon det! Tårta på lördag för att fira morsdag och tårta/middag hos farmor på söndag. Mumms!!

Och innan jag skulle sova gick jag återigenom gårdagens kitening. Ah så roligt det var.

Slaters! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0