Feeetaste sovmorgonen!

Jag var vaken till havl6ish imorse, eller hur det nu var, och jag var ganska trött vill jag lova. Jag hade ställt klockan på 10.30, vaknade och somnade om till 13.30. Helt sjukt, så länge har jag inte sovit sen jag var ung...!

Men det var lika bra att jag sov, för nu har jag i princip redan vänt på dygnet nu när jag ska jobba natt i veckan. Kanon! Jag sitter och spelar nu, vi har raid i Black Temple, och det går så sjukt sakta ikväll. Jag vet inte varför men. Och vilket gnäll det har varit i guildet idag, jag blir fan smått tokig, ahhhh!

Nej nu, jag ska äta en banan, tagga till, raida klart och sen dra på jobbet. Lite drygt att jobba nu när jag har varit ledig så pass länge.

Och vi downade 1a bossen i Black Temple, fyfan vad gött!!
Och jag fick en urbra ring!

ahhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0