Fan också!

FAN FAN fan fan FAn fan!

Jag blir sur på riktigt!
Här har jag inte signat för raid utan för fotbollen för att vi skulle raida en cp-tråkig instans: Mount Hyjal! Och nu har dom jävlarna ändrat så nu raidar vi den roligaste instansen Black Temple och jag har inte signat och ska på fotboll. Fan! Livet suger ibland. Och eftermiddag till veckan, kan inte bli bättre!

En trevlig promenad hade vi idag i alla fall! I snålblåsten, haha! Nu är det sol, hoppas det håller i sig. Jag har snart match, och DET kommer att gå cp-dåligt!

Trallallaaaaa!
Och Tre Kronor förlorade igår. Synd om min hjälte Lundqvist! Han är bäst!!

Hej då!

Kommentarer
Postat av: jennifer :)

hoppas du får en bra söndagskväll ! :>

2008-05-11 @ 18:35:34
URL: http://jennifersomfan.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-11 @ 18:37:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Andy

Tycker synd om dig nu...sitter här och tittar på Shade som ligger nersmetad på backen, tar ett gruppfoto nu...synd att du missade detta! ska bli ännu roligare när du är med nästa gång!

2008-05-11 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0