Fail!

Äsch!

Då har jag satt höger däck på vänster sida bak då, måste byta till helgen. FAIL! det är ju jobbigt! awww
20 grader varmt till helgen! DET blir skönt som fan.

Träningsvärk nu, kan knappt använda mina ljumskar, det är så att man måste lufta benen med hjälp av handen när jag ska byta pedal i bilen... hahaha! Och shit, jag måste rusa, jobbet ropar. Drygt att börja 10 minuter tidigare nu när dom gör om på E12an, men det är väl bara att bita ihop. Det värsta har ju inte ens börjat än..

Ha! Inbjuden till yran, brrrr! Vi får väl se, har iofs inga större planer, antar att Lowe ska fixa i sin nya lägenhet..? Aja jag ska tänka på'et!

Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: annie

20 grader varmt till helgen, en orsak god som någon att följa med sitta ute i solen och bara glassa! :D
och varför är du negativ till yran? (antar att du är negativ eftersom du började med HA!och avslutade med brrrr!) jag är ju där :D

2008-05-27 @ 09:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0