En ovana..

Att lämna datorn på för jag alltid är sjukt stressad innan jag dra på jobbet? Eller kan man säga att det är en ovana om det har hänt två dagar i rad? Eller är det bara missflyt i planneringen, eller har jag för mycket roliga saker på gång så man knappt vill sticka på jobbet och därför blir sen?

Men huvudsaken är att jag stämplar in i tid, whahaha!

Och Athena den stora hundrackarn orkar inte ens vifta på svansen när jag kommer hem. En mera morgontrött hund får man leta efter!

Och vad ännu sjukare var; jag loggade in på WoW en snabbis för att kolla posten, och hela, HELA, 5 personer var online i guildet. Det är rätt så sjukt. Pffftt!

Abbuuuuu!

Kommentarer
Postat av: Andy

Tycker allt att de är en mycket bra "ovana" att låta datorn va på över natten, blir alltid något kul inlägg på morronkvisten som jag kan läsa när jag dricker mitt kaffe på jobbet =) Fortsätt så!

2008-05-06 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0