Dummare än tåget...!

Mjaaa, okej, nu ljög jag litet då. ca 8 personer från Göteborgfabriken (volvo lastvagnar) var och hälsade på hoss oss på plåten idag. De var från teknikavdelning och så blev de satta att få lära sig och kolla hur man monterade på plåten, haha! Jag fick en gamal gubbe att lära upp, när det fanns hyffsade killar och tjejer i min ålder, blää! HAHA! Han var inte duktig för 5öre, hur vimsig som helst. Till historien hör väl också att han var säkert 50+ och aldrig had emonterat i hela sitt liv. Har man det i sig går dte nog lättare tror jag, i hans ålder i alla fall! Hoho!

Aja det var roligt i alla fall! Fick mig att känna mig pigg faktiskt! Hann iofs smålura lite mer på lunchrasten, hehe. Kanon!

Hörde på Rix idag att en man har hittats hängd i stockholm stad nån stans där. Med en plastpåse över huvudet, ojoj! Mord! Vidare på Rix berättade Sofia att hennes 4a åring tillsammans med Martin Stenmarcks dotter hade kastat ner stora stenar i avloppet vilket gjorde att deras källare blev översvämmad av.. döndöndööön.. BAJS! usch, jag hade seriöst kräkts om jag sett det. Usch! Man vet ju hur dte ser ut efter att vissa kärringar på jobbet har vart på toan, fyfaan! Skitränder och i värsta fall skit kvar med en sjudundrande odör! Hur kan kvinnor vara så äckliga? Det är hemskt.

Sen också, mycket svammel, just ja! Och inte struktur, men! Angående varför man inte fick döpa unden till Pripps var för att det är olämpligt att döpa ett barn efter ett stort märke.. Öl är inte gott anyway, så jag vette fan vad föräldrarna tänkte med! ;)

Och det var nått mera.. Just ja! Jag berättade varför killar blir färgblinda men inte tjejer. XX och XY, haha, gubbarna blev imapde. Jag också över att jag ens kom ihåg det!

äsch! Nu blir det in på wow, forumet och kolla läget. Bäst det, annars kanske 3e världskriget drar igång?

image20
Tuuut-tuuut!



Kommentarer
Postat av: annie

haha, nu börjar dina inlägg likna mina! ingen röd tråd överhuvudtaget... i like it ;)

2008-05-20 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0