Busy day!


Idag gick jag ut med Athena, som vanligt sen, drog in till stan för att klippa mig. Och tro mig, det behövdes verkligen! Så nu har jag 3mm stubb precis som Tommy min stora idol! HAHAH! Nej inte riktigt, blev lite uppklippt, toppat men förtfarande långt. Skönt som fan att bli av med 3 kg hår! Har tillbringat dagen i ett töcken av mesnvärk, varför finns dte sån ondska att vi tjejer måste tillbringa säkert halva vårt liv i smärtor?! Tänk dom som dessutom har pms och grejer, före och efter mensen. Guu vad jobbigt det skulle vara, för dte skulle ju i praktiken innebära ett 1 veckan av 4 är bra, hur skulle man överleva det egentligen? Pheww! Ja i alla fall, busy day ha? Jag svammlar mest som vanligt. Jo! Jag köpte ytterligare en deo, ytterligare en Dove - gofresh; grapefruit lemongrass. Jag har redan tidigare Dove- gofresh; cucumber and green tea fragrance (som jag köpte typ förra veckan?!) och dom luktar så himla sjukt gott! Vill nästan ha en i varje armhåla så man kan sniffa på sig själv mest hela dagen! Hehe, köpte också bodylotion och duscreme i samma serie, mumma! Jag luktar numera gofresh, man hör ju bara av namnet hur gött jag luktar? Sen ja, jo Kicks, köpte coverstick, funderade på lite andra makeupsaker också men jag var som vanligt sen till bilen. Tänk om p-lisa skulle va där?

HAHA! Lowe har totalt blivit stoppad av polisen 4 ggr på 1 år som han har haft körkortet. Jag har blivit stoppad noll gånger, mina föräldrar max 2 ggr var. Lowe måste se skum ut, finns inget annat alternativ! hahha

Och det snöar hela tiden, varje dag hela veckan, fast det är 4-7grader varmt? Wierdo!

Och jag spanade på den nya delen i fabriken igår, supersnygg utsida! Hela delen ut mot bostadsområdet på Böleäng består numera av en genomskinlig vägg. Supersnyggt! Dock kommer bakslaget av det nya bygget; 250 pers blir överflödiga. Alla kommer dom inte att kunna byta avdelningar på osv utan många kommer att få sparken. Fast det har dom itne gått ut med än, dom sjuka jävlarna! Äsch! Sommar snart, vem bryr sig?


Anna som ville jag skulle joina henne och hennes ragg (enbart hoppas jag inte?!), den mystiska D som jag numera vet namnet på! Amagad!, ute i Talvelsjö och bada tunna. Men vilken timinjg, as usual, kan fan inte bada när man blöder som en gris och sitter dubbelvikt av magont? Oh noes! I dont think so!


Sen är det hockey ikväll, jag taggar satan! Canada ska dö, mohhhahaha!


Ja, igår brassade jag över till Lowe direkt efter jobbet. Snackade igenom allt skit och sen var det makeupsex! Vi ska försöka få allt att funka igen. =)

Kommentarer
Postat av: annie

vi får ta det en annan gång helt enkelt :)
och nej, han är inte mitt ragg, han är... nånting bara, ospecificerbart!

2008-05-16 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0