Ajj ajj!

Igår när jag stod i godan ro och svetsade balk (jag är alltid i sjunde himlen när jag gör det för det går ju på automatiken när man väl kan det) Ja i alla fall, en fet svetsloppa sprätte ner på benet, fick fäste längst ner på byxan för dom är så slitna och brände hål i byxan (som började brinna!?!) genom socken och in på foten. Den rann längs med foten och jäklar vad ont det gjorde. Svullnade upp och hade sig, kunde knappt ha på mig träskorna sen. Awww! Det ser iofs inte så hemskt ut på bilden men foten är bränd, sårkanterna är svarta och har bränts ihop där kulan rann. Vissa grabbar har ju fått svetsloppor fulla skrevet, haha!



Annars har jag bara gjort mig illa vid 1 gång, nej jag menar två ggr på jobbet. Båda gångerna har jag fått sy, hehe! Jag har numera två identiska ärr på höger och vänster underarm, spegelvända också så det ser verkligen symetriskt ut. Fick två olika plåtar in i underarmarna två olika tillfällen med månaders mellanrum. Och endå ser dom likadana ut. 4 sttgn på varje till och med. Plåten skar in i armen enda in till benet, det rann en hel del blod vill jag lova. Hummpf!

Klaaantigt! Ena gången jag skra mig var under rötmånaden i september och jag blev portad att lira innebandy i två veckor?! Det var jobbigt, tränarna var ganska sura, haha! Det var när jag lirade i div1 också så då var dte ju seriöst.

Sen så är Anna väldigt dålig på att updatera sin blogg, har hon möjligtvis blivit kidnappad? :o
Ska kasta i mig lite mat nu, måste vara i tid idag då vi har möte uppe i Aulan som ligger typ 2km bort från vår avdelning >.<

Och jag läste igenom Kenzas blogg igår; Sluta smygfotografera min bästa kompis!
Så nu vet ni vad som gäller! ;P

Kommentarer
Postat av: lisen the king

åh.. det verkar va på volvo som det händer. (stackars empa). ja, nu får hon ta och skärpa till sig, skicka ett sms till na igår och undra vafan hon höll på med, "inge internet" uj uj ILLA!

2008-05-14 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0