Actually, det blev en väldigt fin dag!

Trådgården är som ny igen! Det var nästan kul faktiskt. Jag och syrran hitta en kotte som vi krigade om! Hoho! Och vi lekte som vanligt leken där man säger en kändis typ: Maddona och så ska nästa person säga något på A, som i Alicia Keys osv. Det gick fort, och vädret var kanon!4 klumpar med grodrom också, det blir nice! Jag har fortfarande skit under naglarna, :o! hehe!

Miika var här med bilen, wosh! Hur skön som helst, automat dessutom. Jag brukar inte gilla det men, men! Jäklar vad fort man kunde köra, 140km/h utan att det hördes eller kändes alls. Både Robert och Mikael var förbi, och vilken timing! Just när vi var klar med trädgården så stannade en svart monstersaab utanför muren. Robert fick börja testköra den, och vet ni vad?! Dagens höjdare, haha! Det var Vännäs-maran och vid en mycket trafikerad väg där deltagarna sprang över var det stopp-plikt och en polis stod där så att folk skulle sänka hastigheten så människorna kunde springa förbi. Och Robert blev så nervös över att köra automat och över att polisen stod där så han stannade INTE vid stopplinjen. Som den polisen stirrade efter oss när vi brassade iväg uppför krönet på backen! Haha! underbart kul! Tur att inte den polisen var mer på alerten vill jag lova! HAHA! Både jag och Lowe körde utan att tabba oss, bara Robert som var en liten klant, hoho! Och för att tillägga så körde Robert in på buss-stationen också, där man inte får köra in alls, Haha! Lowe bytte av och vi sa; Nu skulle snuten komma och ta Lowe för allt Robert hade gjort fel! Haha




Aja, frågan är vad man nu ska hitta på? Det blir i alla fall chokladpudding sen, kan behövas efter allt slit i trädgården!

Well, Lisen, när ska du provköra Daisy då? ;)



Kommentarer
Postat av: lisen the king

jadu nån dag så ;)jag är taggad!!

2008-05-10 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0