a new day!

Japp! Korkad som jag var så lovade jag mamma att damsuga huset, iofs bra det eftersom hon har pajjat ryggen igen. Den människan lär sig aldrig; hon lyfter bord fast hon har lätt att få jätteont i ruggen? Suck! Tjuriiga föräldrar. Jag sitter egentligen bara här för att smaska i mig Start!  ska sen tvätta och valla mina twintips, bräda, mina andra twintips, pjäxorna (fast dom behöver inte vallas) hehe. Det är mitt mission idag, jobbigt! Har iofs smaskat klart nu. Så jag borde ge mig av och göra klart all skit. Men njaaa, jag är lite seg, av förklariga skäl..

Hoppps Anna hade kul igår i alla fall! Och hockey ja, jag är fortfarande upprörd!

Kommentarer
Postat av: annie

jo, det var mkt trevligt synd att du inte kunde vara med! men det kommer ju alltid fler gånger :)
missade stora delar av hockeyn, mend et kändes ändå som om dom var bättre än vad jag förväntat mig! det var ju ändå kanada!

2008-05-17 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0