Vilket bakslag!

Usch och fyfan!
Bara 8a grader idag, svinkallt och dragit i fabriken. På med långkalsongerna för att inte frysa ihjäl av fukten och draget OCH vindarna får luftkonditioneringen som helt plötsligt funkar näår det är kallt men inte när det är varmt?! Geez!

Hörde att Karolina Klüft har kvalat in till OS i både längdhopp och tresteg, grattis! Samt ett bnytt utomhurekord, svenskt, i tresteg. Inte illa! Hoppas Susanna Kallur hittar formen innan OS; jag är lite smått orolig. Men hon grejjar det nog!

Aja, jag ska iaf dra och äta ny, kyckling och nudlar, Mums! Jag har längtat sne igår när vi käkade middag. Haha! Kvällen igår blev inte så misslyckad trots allt. Kom 3a på healingen igår trots många "bra" healers.. hoho!

Hopaps det blir staden efter jobbet, hur ska jag annars ta mig hem när jag först sagt att jag ska dit och inte åka med hem..? ololololo!

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0