Vad ska mina fyrlingar heta?!

Jaa viss dregglar man åt Brad Pitt i den filmen? Han ser ut som en guda-son! Man blir helt klart skitkåt på honom i den filmen! hahaa! Och som sagt det blir inte sämre av att det är ett stort krig, dom är bra på slåss osv. ahh! Vilka miljöer. Det enda kass a med filmen var faktiskt Orlando Bloom som verkligen var urusel. abbbuuu!! Och Anna jag hade tänkt att svänga förbi dig, men bror var lite otålig, haha! Och jag har fått fyrlingar idag! Eller rättare sagt; köpt 4 st levande fiskar för 125kr styck! 4a stora guldfiskar, två röda med vita stora fenor, en gul (Som är tokig) och en röd-vit. Dom är astuffa och gillar sitt nya hem ute i dammen tillsammans med alla miljoners grodyngel. Underbart!! Så jag behöver namnförslag, måste vara namn som är lätta att komma ihåg då va.. ;) Athena fick också en ny leksak som hon redan älskar, bär på den hela tiden och vill att man ska kasta den. ThihI! Hon är för söt! Sen så har vädret vart kallt som fan, typ 15 grader men solen kom fram på kvällen iaf. Skönt som tusan!

Kommentarer
Postat av: Katja

Döp dom efter Brad och co' ;)

2008-06-07 @ 20:30:01
URL: http://pumpernickel.blogg.se/
Postat av: Michailov

Den gula kan ju heta Lewis Hamilton. Han kör med gul hjälm! Sen dom röda Kimi Räikkönen å Felipe Massa!

2008-06-07 @ 20:38:59
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: lisen

men gud ja. orlando är ju skämmig.

2008-06-08 @ 16:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0