Usch!

Jag är ett stort fail. Satt uppe till 4 i natt, skulle stiga upp 10 och vaknade när Lowe ringde klockan 11. Ajja, så kan det gå. Inte lika fint väder idag, men jag ska ut och softa i solen med en bok. Jag läser en skitskum serie som kom ut för jättelänge sen när min morfar levde och den är riktigt bra. Jag komemr varken ihoåg vad bäckerna heter eller föfattaren, tror det kan vara Virginia Andrews men är inte helt säker. ahhhh! Nationaldagen idag! Precis som Miika ska jag verkligen ge allt och plocka fram nationaldräkten, fyrverkerier och parta järnet... Mjja, det blir nog grillat här också! Och sen lider jag med Miika att han inte fick flyga igår, det hade varit skittuftt ju!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Haha! Skönt att man inte är ensam i lidandet!!

2008-06-06 @ 12:07:26
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0