Träningsvärk!!

Ojaa, hur mycket som helst! Rumpan, låren, ryggen, axlar, armen, nacken, smalbenet (?!) typ hela kroppen.. Och allt för att jag åkte skateboard igår! Helt mystiskt! Haha! Bytte iofs däck också, men alltså... haha

Tack för att det kommer regnskurar, det är uppskattat! Nu slipper jag renas ogräs! Awwwiieee!

Sen somnade jag 4 inatt/imorrse vilket inte var en höjdare. Jag vaknade strax innan väckarklockan ringde kl 9 och Lowe han sov och sov och .. sov... Sen när han äntligen steg upp somnade jag på direkten. Helt sjukt.

Aja, jag ska läsa sista boken med Harry Potter (igen); Harry Potter och dödsrelikerna. Den är inte så värst bra, min favorit,,tror ja, är halvblodsprinsen. Den är mängda bra! Jag har seeutom lurat in Lowe i serien, han är på bok 4a nu. OCH det är verkligen jättebra! awwiiieee!


Kommentarer
Postat av: Michailov

Harry Potter är bara dynga!! :P

2008-06-22 @ 21:21:13
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0