Tipset nummero två!

ajjemän, jag har nu 3 kompisar som är helt lyriska över Magnum Mystica, ni vet reklamen för senaste magnumen med Eva Longoria i lead? Oja!

Det blev ord som krämig, den bästaste ever, osv. De lät nästan upphetsade..! ;) hahaha och de var killar!


Jag hade också tänkt att dra en lista på alla bio-filmer jag vill gå och se men av någon anledning blir det aldrig av. Skämmes! Jag ska se om jag kan fixa det sedan, för det kommer en massa goda filmer jag behöver sällskap på! =)


Anna jag måste hämta mina skor.. men har så lite tid, så lite tid. Är du hemma på freda? Jag ska förmodligen in och köpa fiskar då =)

Doh! Det är ju nationaldagen på fredag... =/ abbuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0