Sverige vs Spanien!!

Ahh snart drar matchen igång, gissa om jag taggar?! Det ska bli så kul att se Sverige vinna över Spanien! ;) För det komemr dom att göra såklart, ingen tveken om saken.. Bara Zlatan, Ljungberg, Linderoth (som jag hoppas få spela) och Micke Nilsson är på G så blir det nog en kanonmatch. Förra gången vann vi mot Spanien tror jag, med 2-1 eller något sådant. Dom är nog supertaggade men det hoppas jag att våra spelare också är.

Det finns inget som enar länder som just fotboll, det är underbart att se. Även folk som inte tycker att fotboll är så roligt att titta på i vanliga fall blir dom flesta gripna av sporten och vill att sitt hemland ska lyckas i jakten på ett EM-guld. Cheers!

Skulle också vara superlkul att dra in på SF och titta på matchen på "storbilds-tv", ehhe! Ikväll styr jag kosan in mot staden och Maria/Cornelias lägenhet. Perfekt. Anna skulle också dit, vi får se vilka fler det blir. Ryktas om pizza också, aahh!!

Värmen är också på ingång tror jag, solen skiner faktiskt idag men det blåser väl litegranna vilket gör att temperaturen inte är så där fasligt hög.

Aja, jag är trött som ett cp också, arhhh!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Fel, fel, fel!!! Spanien vann!

2008-06-14 @ 20:05:48
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: Michailov

Youtube-klipp och jordgloben är inga problems! Säg till så hjälper jag dej!

2008-06-14 @ 20:07:13
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0