Sverige Sverige SVEEERGIEE!

Vi är svenska fans allihopa! klapp-klapp-klapp-...klaaappp!
Vi är svenska fans allihopa! klapp-klapp-klapp-...klaaappp!
Vi är svenska fans allihopa! klapp-klapp-klapp-...klaaappp!

Hurra Hurra! Sverige vs Grekland slutade bara på ett sätt: 2-0 till Sverige mot dom regerande europamästarna Grekland!
Så himmla underbart! Zlatan och Petter Hansson!

Slatans måltorka sedan 2005 är över och grymt bra jobbat av Henke (vad var det jag sa, jag fick äta upp mina ord), Alexandersson på högerbacken, Och Michael Nilsson, han är min gud! Ljungerberg är hyffsad okej, men hur kunde han missa friläget?!?! Tur att Petter Hansson var framme och kunde knä-knäa in den i målet! Underbart vilket fightingmål!

Men Wilhelmsson skadad, illa illa, han är ju bra. Kul att få se Stoor, Rosenberg och Elmander också!

Längtar redan till lördag då det blir match igen! En betydligt tuffare match...! Spanien.. grrr!!
Italien förlorade mot Holland igår med 0-3, hoho!

Ahh massa fotbollssnack nu! men jag kan itne låta bli!! Hejjea Sverige! hurra hurra hurraaaa!

Ska vi dra ihop ett gäng på lördag?!

Jag lovade i mitt tidigare inlägg idga att jag skulel skriva om dumskallarna på jobbet. men det skiter jag i! orkar inte bli upprörd en gång till (känner redan hur jag börjar koka)!


Errhhmm, ja! Jag surfade (nej jag tog bilden ner på Ur&Guld i Vännäs) och köpte en liten korthållare till min bror, väldigt stilrensak vill jag lova! Ett snyggt kort, har sedan tidigare köpt mjukdjur och ros så imorrn blir det att fira!

Träffade Linn av alla människor på affären, vi snackade skit, och om innebandyn mest. Möte på måndag, en ny tränare och Peter sparkad (hurra!!) så det blir spännande. Ska ev träna lite då, men jag tror vi har fotbollsmatch. Är inte säker, bäst att kolla upp de. Väl på ica köpte jag en stor bukett rosor och liljor åt min syster och mamma som gick ut nian resp. mammas 6a. Syrran fick stependie för bästa betyg tillsammans med Julia av alla nior. 500spänn är inte dåligt! Så Grattis Sofie, du är lätt bäst! :D Jättefina betyg, tom finare än mina tror jag ;) Så hon fick ett presentkort på HM också =) Goddie!

I alla fall, Miika, jag fick detta när jag handlade idag!: (kunde inte låta bli, hihihi)


Tuggummi, inte illa! =)


Kommentarer
Postat av: lisen the king

"Slatans måltorka sedan 2005 _" haha.. kunde inte låta bli ;P men du ska väl på mötet på måndag? jag vart ju inte bara lite paff när olavi var på tråden. hoho. sen måste jag också säga att petter hansson, han är då inte fager!

2008-06-12 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0