Studenterna springer snart ut !!

Efter champangefruskosten Patriks klass hade hemma hos oss (Som jag förövrigt också hade) skkjutsade jag, mamma och pappa 14 pers till skolan för att fotograferas. I min lilla räzerbil rymmdes bara tre, men dom hade hur kul som helst.

"Får du nostalgikänslor nu"? Frågade grabben som satt fram. Ja svarade jag och alla skrattade. Shit, det var 2 år sedan vi tog studenten. Och vad har det blitt av oss? Volvoarbetare, okq8, universitetet... Mao ingenting alls!!

Skrämmande!!

Men oh så roligt det blir för alla som tar studenten nu, jag kommer ihåg paniken man hade när man inte kunde se sin skylt och man gick runt där och letade... och letade! haha

Jag vill också känna mig kung igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0