"Sommarstugan"

Yeah Right!

Michailovs sommarstuga i Ottonträsk visade sig vara ett hus med två våningar och en fet källare. Perfekt läge, det enda som fattades var en båt som familjen tydligen skulle införskaffa någon gång i framtiden... ;)

I alla fall så anlände jag och Lowe vid tvåtiden mitt på lördagen, blev visade runt i huset. Övervåningen rymde en spelhåla med ett porrigt flipperspel, dart (som jag var kung i) och en fin gamal vinyl-spelare så vi spelade gamla Beatles skivor, rock och annan bra musik när vi lirade. Lowe hamnade på highscoren på flipper, över 10 miljoner tror jag han hamnade tillslut. Och nej det berodde inte på skicklighet utan på ren och skär tur.

Vi käkade tårta, kastade boll, frisbee, och spelade Riddarspelet. Riddarspelet, som vi tjejer förövrigt utklassade grabbarna i med hela 5-0 i vinster, var hur roligt som helst och det är en form av boule och kubb. Hur roligt som helst, och Ropbert var nog den dåligaste av oss alla. Först var man tvungen att droppa en boll i varje triangel och sen skulle man skjuta ner två riddare INNAN man sköt ner damen. Och vad tror ni Robert gjorde? Jo exakt, han sköt ner damen först, säkert 5 ggr och som vi skrattade. Haha.

Till middag käkade vi grillat, Lowe var grillningsexperten tydligen, till det gjorde vi en god sallad och potatis. Drack Rosévin, en nyhet som var äcklig. Usch usch! Robert drack typ upp hela min flaska, haha. Efter middagen så spelade vi lite mer riddarspel, flipper, dart osv. Drack lite alkoholhaltiga drycker, haha.

Och vi körde 4hjuling, oh så kul! HAHA! Det känndes som om vi var från storstaden och åkte ut på landet för att roa oss med saker som landsortsborna gör. Hoho! Vi körde innan maten, helt nyktra ;) Blev inte i någon vidare ordning det här inlägget, men som om några av mina inlägg är det? Nej!

Anna och Lena drog hem vid midnatt, jag Lowe, Robert och Miika satt uppe och spelade spel, drack lite till och Miika blev väldigt förtjust i sitt nya armband (tror jag ;)) Michailov var tuffast den kvällen iaf, haha!

Dagen efter stannade vi till halvfem innan vi drog hem, sjukt niice!

Helgens line är iaf:
Jak er en snell hest.
Vad er do?

Summan på kardemumman: Sjukt trevlig helg, jag är mycket nöjd över att faktiskt ha gjort något vettigt under helgen. Awwwiiee! Och Spanien vann över tyskland med 1-0, el Ninjo gjorde målet! Underbart!



Och till Anna, fördtod du inte min dubbeltydiga mening i förra inlägget? Läs det då en gång till... ;)

Kommentarer
Postat av: Michailov

I love it! :D

2008-06-30 @ 19:15:15
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: annie

haha, jag fattar fortfarande inte... (väntat?!)

menar du att det var roligare när vi for?! :(

2008-06-30 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0