Sommarens första glass!

Ajjemän! Det är precis som det låter, idag käkade jag min första sommarglass! Underbart gött, en Twister blev det. Jag och Lovisa drog till Olles Kiosk på Böleäng och käkade glass på middagsrasten. Det var lite lurigt att hitta dit genom bafriken men vi lyckades till slut. Jag var i valet och kvalet; Piggelin eller Twister. Hhehe! Ojaa!

Säkert 80% av Olles kioskens kunder är volvoarbetare. Skulle fabriken läggas ner skulle dte innebära slutet för kiosken. Det är jag rätt så säker på.


Måste bara smaka Puck också nån gång, hur är den?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt och gott med glass i underbara solen :)

2008-06-03 @ 17:22:48
URL: http://nannisjohanna.blogg.se
Postat av: Michailov

Första glassen idag!?!? Själv har man ju ätit hur många som helst!! Skärpning!!
Om det är lakritspuck du menar så är den riktigt god.
Cars på svenska kan väl knappast vara riktigt lika bra. Mycket av känslan försvinner ju när rösterna dubbas.
Du bör testa en Ananas Split också! ;)

2008-06-03 @ 18:16:59
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0