Snart drar EM igång!

Och hela Europa stannar upp för att titta på sina hjältar i denna omgång. Som vanligt har England inte ens kvalificerat sig.. MOhaha! Jag röstar för Sebastian Larsson eller Johan Elmander brevid Zlatan, Henke får gärna stanna hemma för min del. Men bara för att jag säger såhär kommer jag att få se mig överbevisad och Henke kommer att lyckas peta in avgörande mål..

Jag är iaf passande nog ledig på onsdag eftersom min bror tar studenten, jag har köpt ascoola djur som han ska få! hahhaa! Iaf så innebär dte att man kan se Sverigematchen mot Grekland i lugnt och ro på tisdagkväll. Det ska bli sjukt kul! Hurra!! Grekland har ju pressen på sig, dom vann ju EM för 4a år sedan. (för det avr väl endå inte VM?) Upp till bevis, men det blir nog svårt. Spanien kommer nog att floppa iår igen, Sverige tar sig till åttondelen som vanligt. Ehh ja, jag skulle ha köpt dom dära gul-blåa aniktsfärgerna i går alltås, haha!

Och idag var det tänkt att jag skulle döpa mina fiskar. Men jag har inte fastnat för nått namn än, möjligvtis Akillies, Hector, Paris och Briseis men jag vet inte riktigt. Vi får se, kan ju alltid vänta ett tag. Hehe!



Kommentarer
Postat av: Michailov

Inte för att vara petig, men EM startade väl ändå igår!?

2008-06-08 @ 16:29:06
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0