Pinsamt Sverige!

Ahhhhhh! Så jäkla dåliga Sverige var idag mot ödesmatchen mot Ryssland!! Vi behövde bara spela oavgjort för att gå vidare, iofs för att få möta Holland i kvarten men i alla fall. Så jäkla trist att se landslaget prestera noll komma noll. Inget frammåt och slarvigt i försvaret.

Zlatan skall vara en superstjärna, men han gjorde ingeting. Sprang inte en meter extra idag. Om han nu hade så ont i knäet som man kan tro varför bytte dom inte ut honom då? Alla var verkligen kääsa idag, inte bara Zlatan men.. MEN! Lite ska man kunna kräva... *mutter* Han mötte inte ens bollen, och det är dte första man får lära sig typ.

Speciellt som alla verkligen ropar halleluja Zlatan och Henke är tillbaka... Wiie!

Tjiii fick dom!! HAHAH! Jävla skit, jag hatar när vi gör sånna här kassa matcher så det finns ju inte. Pinsamt dåligt. Kul att åka ut ur EM i gruppspelet. aja, jag ska gå och sura nu, eller rättare sagt, borsta tänderna och sen dra på jobbet. nemen guu vad roligt! Tycker ni inte? grumble* Inte jag heller..


Vad är vi svenskar bäst på?
- att gnälla och tycka att vi är bäst fast vi inte är det...



Som sagt, jag är en gnällspik! Jag gillar inte när Sverige förlorar, då förstörs ju världsbalansen... (o.O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0