På håret, igen!

Nu kommer tröttheten. Jag har varit superpigg och jobbat som en galning hela natten lång, nu när jag satt mig ner och skummade igenom nyheterna på aftonbladet och expressen känner jag hur trött jag är. 

Och itne blir jag piggare av att jag vet att jag kommer att få lägga sten i helgen. Mamma och pappa har rivit upp en gamal stenläggning och den ska vi nämligen bygga om under helgen. Fail! 

Ska snart dra och basta lite, duscha och sen brumma iväg  hemmåt. Så skönt det ska bli att få kura ihop sig under täcket !

Och jag är som vanligt ett stort misslyckande. Nja dte avr väl att ta i men jag är alltid sen, alltid på håret när jag ska åka till jobbet. Idag trodde jag att jag hade bensin för att ta mig fram och tillbaka till stan och jobbet men redan i vännäsby 4km bort blinkade lampan så det var bara att svänga in och tanka bensin för hutlösa priser. Så jag fick köra fort, fort för att hinna till jobbet. Sista sekund, men jag hinner alltid, det är bara nästan. WRROOOM!

Ah, ska ut och se vad som händer in el factory, tjenixen! 



p.s Ska 
Miika se en till ekorre på väg till jobbet, idag igen? d.s
 

Kommentarer
Postat av: Michailov

Hahaha! ja det hoppas jag verkligen!

2008-06-18 @ 06:34:18
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0