Och Grattis!

Michailov fyller hela 21 år idag! Grattis!! och jag höll på att missa det! Tur man är tankspridd, suck.

Kalas, kalas, jag vill åka på kalas! Det är bara till att styra upp ett kalas så kommer jag, oavsett om jag är bjuden eller inte. Men jag räknar med att få komma faktiskt! ;)


Sen blir det tunna framöver hemma hos mig, vet inte när men ni är alla välkommna för lite varmt bad i sommarnatten. Varför gjorde vi itne det på vintern för, när det är kallt ute? Men nej, jag var lat, ni är alla lata och tillsammans är vi latast!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Tackar så mycket!!
Kalas ska det bli. Ska kolla upp det lite i helgen hade jag tänkt. Badtunna vore najs! Idag hade det varit super å dyka ner i en iskall tunna!!

2008-06-04 @ 20:58:51
URL: http://michailov.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0