Mörka moln och en överbliven räkpaj-röra-grej!

Molnen är typ svarta över vännäs. Ett under att det inte åskar eller regnar. När jag kom hem från jobbet var jag sjukt trött, visste knappt vad jag hette, käkade lite räkpajröragrej, så gott så gott! måste vara den godaste i världen!

Dom har i alla fall börjat asfaltera E12an mellan Vännäs och Umeå, det blir kanon den! Asfalten ångade som attsiken när regnet smattrade på hemvägen. Och Kurtan sov hela vägen hem, tack för sällskapet!

Jag ska se nästa avsnitt av Vampiry Knights nu i alla fall, det blir kanon! Fortfarande ingen som vill se Sex and the City med mig på lördag? FAIL!


Hänt på msn:
Johan säger:
idag så snackade en som heter henrik att han fick näsblod en gång i månaden och det varade ungefär 3 dagar. gissa vart detta samtalet slutade! till det ena ämnet och sen till det andra... haha Snusk!
mly - that's me! säger: O.o
mly - that's me! säger: HAHHAHA!
Johan säger:
en tjej på vårat jobb som hakar som fasen på han och nappade direkt på vad han sa och frågade om han hade detta varje månad och så var det igång... hon frågade om han ville låna några *Beep* för att få stop på blödningen.
Johan säger: hackar*
Johan säger: tur att man bara jobbar där i två veckor, hade fått värsta tvättbrädan annars av allt skratt.
mly - that's me! säger: hhaha


Som jag skrattade fast jag inte var där. haha! Sånna här samtal förgyller ens tillvaro vill jag lova haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0