Midsommar!

Igår var jag och Lowe hemma hoss min familj oh käkade gott och umgicks bara. Hur sweet som helst. Mamma och pappa är ju gudar på att lga mat; till förrätt fick vi räkpaj, varmrätt fck vi mixed grill som det så vackert heter med potatis och en supergod sallat till och sen asvlutade vi med en läcker daimtårta... Mumms!!

Efter allt käkande av mat så spelade vi Mulle, 2vs2, jag och Lowe utklassade Sofie och Pappa. Sofie fick också ett minor breakdown och vi satt och asgarvade säkert 30 minuter när hon berättade om scary movie. Som i sig inte är så bra, men syrran skrattade ju som en galning så det blir ju bra av det! haha! Det var Lowe och pappa som gjorde att vi itne fick alltför få poäng! Haha!

På dagen innan så lekte jag på wow, satt med Ezzet och snackade seriöst/skit. Det var tydligen jättenära han skulle börja studera här uppe, synd att det inte blev av säger jag! Roar var också inne och smög omkring... Abbuuu!

Sen har jag tappat en läsare, jag vette fan vart den har tagit vägen, skriver jag så mycket skit så ber jag om ursäkt!! Haha!

Dessvärre blev det ingen midsommarstång! Fail! Det regnade som sagt igår, och idag, men solen tittade/tittar fram emellanåt.


Nu ska jag ut och lägga steeeen! Sten Sten steen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0