Läsa andras bloggar?

Vem besöker egentligen Blondinbellas, Kenzas och alla de andras bloggar? Dom har tio-tusentals besökare varje dag och dom skriver om sig själva, mode och senaste nytt. Hur kan människor som inte känner dem vara intresserade? Jag läse en artikel i Metro för någon månad sen att marknadsför dom en viss typ av ett, låt oss säga, nagellack så nästa dag så går det inte att få tag på i vissa delar av nu Stockholm. Det låter helt sjukt imo.

Jag ska inte säga att jag INTE läser andras bloggar för det gör jag, mest mina kompisars för att hålla reda på vad som har hänt med dom under dagen när vi inte har snackat med varandra, men jag kollar också av andras bloggar för att inspireras av deras utseende på bloggen. Inte för att läsa allt skit som händer folk jag inte känner, Haha! If u get my point here?

Om jag vore grym på html-kodandet skulle man kunna göra en sjukt fin sida. Nu är det endast basics med byte av färger och lite smått och gott vilket är gröönt.. Hehe

Såå, nu har jag sagt mitt om bloggträsket. För det är här vi alla har hamnat ändå? Alla av olika skäl, ajjemän, men vi stannar för samma sak.... Uppmärksamhet, vi vill att folk ska läsa våra tankar, planer och vad vi har gjort under dagen. Men som en kompis sa; Bloggardu? Det är ju sååå 2006...! haha som jag skrattade!



För övrigt så sitter jag fast i en pvp-match, Arati Basin. Och det är sjukt, man kan inte logga ut, inte logga in och man kommer ingenstans. Så halva guillet sitter fast ute i cyberspace men vi kan inte göra nått av tiden. Sjukt äckligt! Men jag var lätt bäst i pvp:n idga med min elemental shammy, det kan ingen förneka!

Blir ev fotboll imorrn hos Maria med Anna och några fler kanske? Är sugen men vette tusan. Vi får se helt enkelt. Jag mår askääst också men men.  Ska försöka dra igång en late-night-Karazhan, intresset finns men GMs måste lösa problemet med våra gubbar först... Abbuuu!

Miika Har gjort en ny design och är lätt bäst i vårt lilla gäng på att blogga

Kommentarer
Postat av: Michailov

Hihihi! :D

2008-06-13 @ 23:51:17
URL: http://michailov.blogg.se/
Postat av: annie

det blir middag ikväll också :) matchen börjar ju vid sex och då ska vi äta samtidigt! plus att det blir hos maria, hon har mer plats att laga mat på!

2008-06-14 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0