Jäkla pucko!

Igår när jag skulle köra in till jobbet låg jag bakom en lastbil, typ 100 meter bakom någontingsånt. Det står en bil vid en stopplikt längre fram och jag tänker inte så mycket på det. Men vad gör den korkskallen då?! Jo han kör ut efter lastbilen trots att han har stoppplikt mot mig också så jag hinner inte göra mer än att styra ut i vägrenen (som turligt nog var bred just där) och ratta förbi honom på utsidan av vägen. Gissa om det var läskigt, jag var fan arg hela vägen in till jobbet. Hur fan kan man vara så kordad att man gör sådär?! Jag kunde ha mosat honom bakifrån eller kört ner i diket och dött bland träden! Arrrhhh!!

Berättade jag om älgen jag såg förra veckan då? Inte det? Han stod gömd i ett dike vid en uppförsbacke och hoppade fram så jag fick panikgira ut över till andra sidan för att undvika att köra på honom. Tur att dom bygger om vägen och har plockat ner stacketet! Phew! Man är inte så kaxig när man tittat upp på en älg vill jag lova.


Sen i söndags, jag sov över hos Lowe i lördagskväll, så vi på Disneys Cars på morgonen, den gick på Disney Channel. Och shit vad den var bra haha. Som jag skrattade. Bärgarn var ashärlig, verkligen! Haha jaaa

Och på lördagskvällen såg jag (Lowe somnade han var utsliten efter 2 dagars flytt) Brown Sugar. Den första kärlekskomedi jag sett på länge och den var hur fin som helst! Två bästisar som växer upp utan att inse att dom är kär i varandra gifter dom sig med varsin respektive och sen upptäcker dom att dom har gjort ett stort misstag. Hiphopen är det som binder som samman. Hehe! Den var fin!

Jag spelade också en KZ på en sp präst i lördags, hur kul som helst! Och igår hade jag fotbollsmatch, vi förlorade med 3-1 så det var ju hyffsat kasst. Jag tog ledigt 2.5 timme från jobbet, hur skönt som helst! Jag har 140 timmar på kompbanken jag kan ta ut, vara ledig med fullt betalt och det är inte lite heller! I ett sträck blir det ca 1 månad , haha!


Jag hann inte förbi dig Anna igår heller. Men jag får väl ta skorna nån annan gång. Snart hoppas jag eftersom mina vit/svarta är mina enda, hahah!

p.s hoppas ni blir lite nöjda av mina två inlägg nu då! d.s

Kommentarer
Postat av: Michailov

Nu börjar det likna nåt!!
Cars är en riktigt bra film! En va mina favoriter! Såg/hörde du Schumacher i filmen?!

2008-06-03 @ 12:55:29
URL: http://michailov.blogg.se
Postat av: Annie

haha, för mig är det ju självklart lugnt... men jag är inte i stan imorgon iaf, så då är det lite olämpligt att svänga förbi. men annars är det fritt fram!!

2008-06-03 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0