inte nu igen! (O.o)

Jag lär mig aldrig. Öppna käften för bövelen!!!!


Det är iaf bestämt nu att vi ska försöka åka ner till gbg runt den 29juli/1 augusti. Hänga med lowes kompisar Lo och Anna ute på ön Kos i Göteborgs skärgård i ett par dagar. Lowe ska sedan åka upp till sin mamma och hänga där några dagar, träffa gamla polare medans jag stannar kvar i gbg för att träffa mina guldisar. Awsome! Sen åker jag efter Lowe och vi åker tillsammans med Lowes mamma och hennes man upp till Sthlm för att vara med på Lowes brorsas bröllop. Det roliga med det är att det är en massa hongkong-neser, vad man nu heter när man bor i hongkong. För lowes bror ska gifta sig med en tjej därifrån och hela hennes familj skulle komma hit till Sverige. Mängda ballt!

Väldigt rörig text, jag vet. Inte blir det bättre av att jag är rörig hela jag!!

aja g2g2work u know... Ska jobba natt, det känns redan drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0