Im exhausted..!

Phhew! Vilken jobbig dag! Helt stört.

Först la jag sten, eller rättare sagt jag hämtade sten till mamma som hon la runt buskarna, Lowe skottade stenmjöl och pappa la ut svart fiberduk så itne gräset kommer upp underifrån. Blir snyggt detta! Stenparti runt buskarna. Mitt i alltihopa kom mormor och Jacke (hennes otroligt fula och skabbiga och äckliga minipudel) så det blev tårta igen, gofika med andra ord!

Efter fikat drog jag och Lowe ut på gatan och begick hor.. Nää, vi skejtade lite. Lowe är numera fullt återställd, hurra! Så vi nötte lite trick, snart sätter jag nog en shysst ollie! Kan lite andra små-trick också men det är inte samma sak! Hehe! Rispade upp vaden gjorde jag också, men sånt får man väl ta antar jag.

Efter detta, och det är jobbigt, jag lovar! Så bytter vi mina bakdäck på bilen, jag hade nämligen satt högerdäcket på vänsterisdan och tvärtom. Och så jäkla lätt är dte ju itne att byta däck. Man är ju inte lika vass på det som killarna på F1 cirkusen är.. Sen blev det lite skejt igen, Athena vår otroligt snygga pudel i sommarfrissan var jättenyfike och skuttade runt baki häcken och på grusgången för att se när vi lallade runt på gatan.

Återigen, snart kommer jag att flytta. Blir nog in till staden för att, som mamma säger, växa upp lite. Javisst, men orka! För isåfall kommer jag att inhandla en shysst tv, en labtop, och massa andra prylar vilket komemr att göra ett stor fett hål i min bank..! Ajje, vi får se. Inget är bestämt än, fast grejjen är det... Jag vet inte ens om jag ska bo kvar här när jag söker universitet, fast det är å andra sidan en jäkligt lång tid kvar!

Lowe och mamma snackar mat, jag tog min tillflykt till datorn. Guu see skönt, jag är nog databeroende tror jag!





Patrik ska duka, jag slipper. Frågan är hurvida jag ska med till Colorado 1 februari. Tiden tickar iväg och jag är velig som vanligt...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0