Hur bra som helst!

Hahha! Som jag skrattade när jag såg 9e avsnittet av Vampyre Knight.
Verkligen hur roligt som helst, haha.

"Yuuki-san! Kon-ichi-wa! Hahaha! Jag dör, Aidou-senpai är så himmla rolig att jag dör. hahhaa! Och en ny läskig Maria-san har kommit till skolan.

Men Yuuki och Zero är mina favoriter, sen Aidou-senpai tätt följt av den nya Maria-san.


Ahh! Jag ska ut i solen igen. Fick stiga upp kvart i sju imorse när jag la mig kl 02.00 för att lämna bilen på verkstaden. Den läcker bensin. När jag väl var där fick jag vänta i 24 minuter innan en människa kom, dom hade lagt bort ringklockan och dom hörde inte när jag ropade. Rååååwr! jag blev lite sur. Tog faktiskt skaten hem, nerförsbacke, skitkul!


Aja! Och inge fiskar blir det imorrn heller, det är ju tyvligen nationaldagen ! o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0