Hata få parkeringsplatser!!

Eftersom dom bygger om på farbiken har ex antal parkeringsplatser försvunnit men enligt beräkningar ska det räcka med platser.. Men itne fan har dom räknat med 100 sommarjobbar inte" Idag letade jag en parkeringsplats i 15 minuter innan jag hittade en "plats" på en liten gräsmatta brevid parkeringen.. wiiee! Jag hade exakt 4a minuter till godo när jag väl stämplade in. sjukt!


ahh! Jag avr upprörd, och för att inte tala om hur trångt det är.. !!

Tur att jag inte jobbar på monteringen, jag hämtade min bror där ikväll. Och det var hur många bilar som helst, säker 100stycken som skulle ut samtidigt. Att dom orkar! Och det finns bara 1 enda väg därifrån, haha!


Wiiiee! Ska sova nu, måste upp tidigt och ringa verkstaden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0