fyndat!

Idag i staden hittade jag ex antal/stycken/sak/present till Michailov. Blir kanoners det!

Köpte och två stycken linnen på Gina och en "fest-top-isch" sak.. Nice som fan! Köpte också en mascara, supernöjd med den vill jag lova och en brun ögonbrynpenna. Blir perfekt!

Jag har suttit ute i solen sen jag kom hem runt 14.30 och det har varit så SKÖNT! Käkade världens godaste mat, kycklingwook med nudlar. underbart gott det! Duschade, rakade benen och smörjde in mig med Dove, go fresh, beauty body lotion. mmmm!

Jag var också på systemet idag, för 3e helgen i rad?! Och köpte åt dagen imorgon. Blev ett rosévin, blir spännande det. Hittade dock inte den flaskan jag ville ha så nu blir det en överraskning.. Sitter och väntar på att KZ ska dra igång, måste också klä på mig lite kläder... awwwiieee!

Och tagga utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0