Från misslyckat till lyckat..!

Jävlar vilken seg dag, eller jag har varit seg. Känner mig fruktansvärt bakis, måste ha sovit väldigt illa när jag tillsut vaknade kl 14.00.

Det var ju innebandymöte ikväll i alla fall. Det var riktigt bra, låter som om det kan bli nått av detta iår.. dööndöndöndööön! Men det ser vi väl. Och vi skulle lira boll efter mötet var det sagt, när vi tillslut var klara så fick vi reda på att det var tillsammans med 1orna vi skulel spela..  Alla flickorna sjönk ihop och det blev inget av. Jag var inte helelr sugen, vill elira lite soft boll, inte börja med fys. Och när frågan kom upp om vilka som ville satsa för att få spela i 1an var det typ 2 stycken som räckte upp handen.. Jag och Cleasson; We've been there and done that shit. We aint going back..


Men istälelt för att vi skulle åka hem allihopa drog vi ut till Liljahallen och spelade beachvolleyboll. Hur kul som helst, trots att jag var sämst.. ahhaa!

Ajja, jag ska se lite mer Silverfang nu. Har fastnat i den. Adjöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0