Fotbollsbesvikelse och tjejmys!

Jag var taggad på fotbollsfest men fick vända hemmåt djupt besviken över landslagets oförmåga att hålla tätt när det var 1 minut kvar av matchen. Matchen slutade 2-1 till Spanien och Sverige behöver nu vinna mot Ryssland för att avancera i gruppen. Ryssland vann över Grekland med 1-0 och ja... Hejja Sverige! God Damnit!

Vi var iaf hos Maria ute på Haga, jag och Anna. Maria stod vid spisen och jag gav härliga råd som jag inte ens visste jag kunde. Anna käkade upp mina chips, innan middagen?! Hahah! (O.o)

Matchen var iaf väldigt underhållande, med chanser hit och dit, Zlatan fick göra mål idag igen. Hurra! Henke är en sooopaaa...!

Efter matchen snackade vi skit och drack en massa vitt vin. Inte jag för jag skulle ju hem till Vännäs då. Maria och Anna sminkade sig fina för krogen, det tog typ 3timmar..! ;) Hahha nejdå, vi snackade en massa och myste i Marias stoora dubbelsäng. Underbart! Hur kul som helst, nästa gång ska jag följa med ut i alla fall!

Jag skjutsade pangbrudarna ner till staden, det var livat! hahaha! Och vi sång till Jason Wraas (hur nu det stavas) och polisen stirrade skumt på oss. Aja, jag borde sova kanske, eller så inte...  Sitter ich ritar på ritplattan, det är skoj det! blir en rolig gubbe, det dryga var att när jag ritat en supersnygg vinge, som jag aldrig komemr kunna få till igen, hängde sig photoshop och bilden försvann >.<

Äsch! dax för duell och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0