En ledig fredag!

Hurra hurraa! Så skönt! Synd att inte vädret är finare så man faktiskt kan göra nått kul när man är ledig. Var fint i morrse när jag råkade vakna sådär halv 8a men sen somnade jag om till halv tio och då var det ju kört. Mörka molk, lite blå himmel och 13 grader. Brrr!

So whats up?
Nothing much i guess. Såg att Miika hade updaterat sin blogg, kanske jag också borde göra men jag orkar inte fippla, sen gillar jag min gröna sida också =)

Lowe och hans arbetskompisar ska ut till Bjurholm och paddla i Öreälven, gu vad roligt! Vi gjorde ju det i nian, haha, det var riktigt kul. Första sträckan är actionfylld med grund, strömt, stenar, små forsar... hoho! Jag är aavis!!



Anna verkar dissa mitt förslag, synd de. Blir väl jag och Pappa igen! Och ingen som vill se Sex and the City heller. Vansinngt illa!

Kommentarer
Postat av: annie

men emelie, jag dissar inte alls ditt förslag jag har bara varit oanträffbar i någon dag!

men kan vi se matchen i stan då? jag är där iaf under helgen... maria är också på: vin chips, fotboll :D

2008-06-13 @ 15:46:09
Postat av: annie

och sex and the city är jag lätt på! hallå!!!

david dissade mig totalt när jag sa att vi skulle se den, men jag är självklart med :D

2008-06-13 @ 15:47:22
Postat av: Anonym

men wtf! :O Jag har inte ändrat min blogg!! Satt å småfippla igår men ändrade aldrig. Sist jag kollade min egen blogg var det den gamla vanliga. Den som är nu är ju riktigt gräslig. Det här är inte bra!

2008-06-13 @ 18:38:47
Postat av: Michailov

Oops! Blev visst en anonym kommentar! D:

2008-06-13 @ 18:40:16
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0