Du är väl van att förlora?!

Alltså ibland undrar man ju om han har alla hästar hemma den där gamla stofilen. Jag berättade att vi förlorade matchen med 3-1 igår. Och han säger: Ja förlora i fotboll är så jävla tråkigt. Men du är väl van att förlora eftersom du har spelat i så dåliga lag?!

Vad fan vet han om det, haha, loools. Jag sa att i vännäs har vi minsann vunnit många matcher. Då skrattade han till och sa, ja men nu när ni spelar i stan är det ju tuffare motstånd.

Errhhhm, har jag missat nått? Nej vi har ju absolut aldrig spelat mot lag i staden, (dom har väl varit 90% av våran serien, alltid) så att mote storstadsbor var helt nytt.. Ahhh vad han är jobbigt!

punkt!
Och nej jag har inge kul att berätta, förutom att jag och min bror äger. Han vill köra arena lite och undrar om jag ska på sommardroskan på fredag? haha, han är för skön min bror! Vi kastade boll till Athena idag också, haha, hon är så rolig.

Och vilket väder, helt underbart! Finns inget bättre. Det som är jobbigt är att jag är tvungen att jobba denna fina dag. Urk!

Någon som vill byta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0