Awwwiiiee!

Ja idag är en bra dag. Jag känner dte på mig. Jag och bror rensade ogräs och hade det mkt trevlig (som man kan ha när man renas förståss!) och nu har jag skrivit en post där jag gnäller lite på de andra officerarna. Jag lägger snart ner, deras attityd is killing me! Men å andra sidan, vad ska jag göra istället?

Igår var vi på mötet på jobbet där vi diskuterade kaross framtid, nya presslinen, nya tilt-line nya svetsline.. Blir superfint! Men som vnaligt är det några korkskallar som är så jävligt dryga att mans kulle kunna skjuta dom. Ni som läst min blogg sedan tidigare vet vem jag snackar om... Haha! Men jag orkar inte bli upprörd igen..

Igår annars så läste jag ut sista Harry Potter boken (igen) den är så bra så bra! Och som vanligt så hoppar jag över sista kapitlet, imo förstör den HELA serien det sista kapitlet. Så bättre att låssas som om det inte finns tycker jag!

Slappt som attan på jobbet, mötet var 14.30 till 15.30, i och med att jag avr tvungen att flytta bilen från monteringen till plåten på andra sidan så var vi inte igång förren 16.00. Middag 17.00-1800 och sen efter det hade jag en sommarjobbare i 3 timmar så jag gjorde praktiskt taget ingeting. Sista tre timmarna svetsade jag, hurra! Jag jobbade bara till 22.30 för sen var jag typ, klar..! Sjukt härligt!

Jag shoppade loss som en tokig i wow, säsong 4 släpptes i arenan, så jag inhandlade 1 par Brutal gloves, nya necken med spellhaste för pve/pvp, nya s2 shoulders och s2 leggs. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Nu får du ju skärpa dej! Några inlägg längre ner skrev du ju att HP-boken inte var så bra. Å nu helt plötsligt så är den så bra så bra... Hur ska du ha det?

2008-06-26 @ 19:48:28
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0