Äntligen helg!

Det är inte fy skam inte. Imorgon blir det en tur till staden, ska gå på systemet, inhandla rosévin till helgen. Vet inte varför, eller om det ens är gott men expressen och aftobladet har gjort så många tester de senaste dagarna så jag måste bara testa!! Sen ska jag shoppa nått enkelt till Miika som har party ute i skogen på lördag. Awwiiiee! Ska också se om jag hittar några kläder. Bror ska köpa Bros smash på Wii:et. Syrran ska med. Och jag måste komma på en hobby.. Till syster?!

Spännande!!
Annars ska jag försöka att set SotC imorrn, mamma kanske vill hänga på.. Aja!

Och två dagar i rad när jag och bror kör till jobbet har vi sett Anna parkerad ute i skogen för att jobbat.. jobba jobba jooobaa!

Tack för semesterlönen den är fiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0