"All night long..!"

Bow shacka wacka meow meow!!

Nu har det gått 3 timmar av den första natten, jag är pigg eftersom jag i princip vände på dygnet redan i fredags.. Fniss! Snart rast igen och sen är det bara 2 timmars arbete kvar och efter det är det bara att hoppa in i sportbilen och åka hem och sova. Fatta vad underbart!!

Jag jobbar stenhårt ikväll, nästan inte alls, men man kan ju låtsas...

Vet inte om jag berättade det i ett tidigare inlägg från lördagen men vi bestämde att vi skulle se över ifall jag och Anna kunde följa med Maria och hennes två resekompisar ner till Bali i höst. Mängda kul om det blir av!

Och Anna berättade också att hon och Sofia funderade på att resa i ett halvår nästa höst. Alltså hösten 2009. Jag blev eld och lågor och ville genast följa med men.. MEN! Jag ska ju ta tjänstledigt och dra i februari-maj till USA och åka skidor/snowboard hela dagarna, men jag har inte bestämt mig. Som vanligt. Det skulle förvåna mig om jag fick tjänstledigt så mycket samma år... Abbuuu! Men jag kan ju jobba övertid som satan och spara semesterveckorna för att ta ut dom i samband med deras resa och på så vis hänga på i en månad eller två.. Aja, jag ska fundera på det, men som sagt; Anna och Sofia verkade bara vara i spånar-stadiet än.


[Gnägg!!]

Sen en fråga till Michailov, om Sverige spelar kvartsfinalen på lördag? hur gör vi då? ;) Och ja tack, mer info vill jag ha, trallalalaaa!

Kommentarer
Postat av: Michailov

Hur tänkte du då?? Det är ju inte nu på lördag kalaset ska va om du har fått för dej det!

2008-06-16 @ 10:40:16
URL: http://michailov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0