Wosh!

Vilken kväll! Molnen skingrades och jag gick ut och la mig i Bodegan våran för att känna på solen och värmen. Sakta gungade jag lite, oja, så skönt det var! Somnade en liten stund också, thihi!

Vaknade av att brorsan smög omkring för att skrämma mig, hjaha! Athena sitter på span vid dammen mest hele tiin för att kika på fiskarna mina och grodorna. Hon tycker det är hur roligt som helst med sina nya kompisar. Frågar man henne: Athena, vars är fiskarna? Hon blir helt galen och springer ut fort som attan för att visa vartt hon har sina fiskar.. ! Hahah!

Skitatuff är hon!

Annars då? Jo jag spöade Lowe i chicago, 1 gång. Och han kickade aset av mig den andra gången. Vi såg samtidigt på ett program som gick på 5an, komemr inte ihåg vad det heter men det var frisörer som battlade mot varandra. Dagens utmaning bestod i att använda konstiga verktyg men endå få fram en snygg frisyr som kunden var nöjd med. Tjejen som vann utmaningen klippte med en häcksax, och det blev snyggt?! Amasing! Blir till att stalka det där programmet tror jag.

Nej nu ska jag ta och kika på Heroes season 2 tror jag. Wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0